about me ,

Foto saya
HELLO TO ALL MY FRIENDS ,
Im A Girlfriend , A Daughter , A Friend and might be your Enemy.

You all can call me gaby , what most people did. I love to eat eat eat eat and eat! My birth is 24 JULY 92. currently I am 19 ! keep judging. I'm a type of puppet that is so friendly and talkative. Im a lil bit naughty and I like to cry a lots even if its only a tinny winny minie problems! I loves shopping & do the bad thing! its really fun! ahaha.

♥ 14/5/2010 : IM TAKEN by Nor Ikhsan Taib .(FULLSTOP)♥

Sabtu, 16 April 2011

Tak tahu kenapalah ..

Tak tahu kenapa ohh perut ni sakit sangat sangat . Nakk nangis pon ade . Pfftt. Ape perlu aku buat ni ohh , seriously sakit yang teramat sangat ! Nak ngadu , tapi tk tahu nak ngadu kat sape . Nak ngadu kat sayang aku , dia dah tido plak kan . Nak ngadu kat mmy , takot dia risau pulak . So , ngadu kat diri sendiri je laa . Haihh. Ape boleh buat . -____-"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan