about me ,

Foto saya
HELLO TO ALL MY FRIENDS ,
Im A Girlfriend , A Daughter , A Friend and might be your Enemy.

You all can call me gaby , what most people did. I love to eat eat eat eat and eat! My birth is 24 JULY 92. currently I am 19 ! keep judging. I'm a type of puppet that is so friendly and talkative. Im a lil bit naughty and I like to cry a lots even if its only a tinny winny minie problems! I loves shopping & do the bad thing! its really fun! ahaha.

♥ 14/5/2010 : IM TAKEN by Nor Ikhsan Taib .(FULLSTOP)♥

Khamis, 14 April 2011

Sob sob sob .

Haihh , bila lahh nak dapat kerja ni ? Tak suka lahh macam ni . Nak pape kene mintak mmy , mmy dah bising bising dah . Cakap yang aku ni tak reti cari duit sendiri . Haihh , sedih okayy ! Bilaa aku dah dapat kerjaa nanti senang ohh . Pape yg aku nak beli , aku boleh beli sendiri . Tak payah nak mintak kat mmy aku dah . Masalahnyee sekarang aku tak kerja lagi . Macam mane aku nk buat semua tuh ? Haihh , nak belajar pon malas . Guna duit mmy aku jgk nanti . So , macam mane ni ? Sebab ni lahh aku malas nak belajar . Aku kesian kat mmy aku . Haihh . Kerja ohh kerjaa , bilaa lahh aku nak dapat kerjaa kan ? aiyooo .
Bila aku duduk dlam bilik sorang sorang , aku pikirkan nasib aku ni . Aku boleh nangis kot ! Pffttt , gila laaa !
-.-"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan