about me ,

Foto saya
HELLO TO ALL MY FRIENDS ,
Im A Girlfriend , A Daughter , A Friend and might be your Enemy.

You all can call me gaby , what most people did. I love to eat eat eat eat and eat! My birth is 24 JULY 92. currently I am 19 ! keep judging. I'm a type of puppet that is so friendly and talkative. Im a lil bit naughty and I like to cry a lots even if its only a tinny winny minie problems! I loves shopping & do the bad thing! its really fun! ahaha.

♥ 14/5/2010 : IM TAKEN by Nor Ikhsan Taib .(FULLSTOP)♥

Ahad, 8 Mei 2011

Sakit Hati !

Arghhh, bengangnyaaaa. Tiba tiba je aku rase nak bukak fb dia. Tau tauu dalm inbox fb dia bukan main lagi. Hmm, sumpah sakit je hati aku bila bace chat dia dalam inbox tuh! Pffttt -.-" Tuhan je tahu ape perasaan aku time bace tuh! Jantung ni rase macam nak gugur je tahu tak! Hmm, nak nangis. Tapi ape bole buat. Aku kat office mumy time tuh! Kang dia nampak aku nangis mesti dia tanye kenape kan. So, tahan je laaa. Haihh, menggigil badan ni bila bace chat dorang. Serious, sape bace pon mesti sakit hati! huh. Tah laa, tak terkate ohh sakitnyaa. Damnnn -.-

:- ADE UBI ADE BATAS ADE HARI WA BOLEH BALAS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan