about me ,

Foto saya
HELLO TO ALL MY FRIENDS ,
Im A Girlfriend , A Daughter , A Friend and might be your Enemy.

You all can call me gaby , what most people did. I love to eat eat eat eat and eat! My birth is 24 JULY 92. currently I am 19 ! keep judging. I'm a type of puppet that is so friendly and talkative. Im a lil bit naughty and I like to cry a lots even if its only a tinny winny minie problems! I loves shopping & do the bad thing! its really fun! ahaha.

♥ 14/5/2010 : IM TAKEN by Nor Ikhsan Taib .(FULLSTOP)♥

Khamis, 31 Mac 2011

LOVE♥


My baby boo ,

Sayangg , thanks for everything okayy . I happy sangat sangat ngan youu. Walaupon kita asyik gado je. Normal lahh kan gado? Adat kot. Bahahaa. Seriously, you caring gilaa ohh. I tk msj you pon you bole nangis. Manje sgt, manje manje pon comel ape. I sukaaa okayy! Woahh, kita dah nak setahun dah kan sayang? weeee, ni lagilahh aku sukaa. Tak tahu lagi nk celebrate ke tak ohh. Celebrate pon aku ngan dia je laa . Buat ape ajak ramai ramai ! HAHA. Kenduri kawin nanti baru boley ajak korang. okayy ? Hehe, lagi 1 perangai dia ape semua tunjuk yg dia betul betul syg aku. Aku bersyukur sgt sgt dapat dia. Hmm, alhamdulillahh.

Happy weyhhh ! Wooot wooooottttt. xoxo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan